Selasa, 3 Mac 2009

JOHAN KATEGORI TINGKATAN DUA ( SESI PETANG)







2 UTM



JOHAN PERTANDINGAN KEBERSIHAN & KECERIAAN KELAS



MINGGU KE 8 : 23 FEBUARI 2009 HINGGA 27 FEBUARI 2009






7 ulasan:

  1. saya sebagai pelajar tingkatan 3 wawasan um tidak berpuas hati dengan tidakan guru kelas dan pelajar2 2 utm....Ini kerana mereka tidak memeri sumbangan,teaga dan segala keperluan yang kami kehendaki malah mereka hanya umpama goyang kaki sahaja.....

    BalasPadam
  2. Anda digalakkan untuk berbincang dengan guru dan menjadi tanggungjawab semua ahli kelas memberikan kerjasama supaya sesuatu yang dibuat adalah bersama. Tujuan utana pertandingan ini bukan sahaja untuk menceriakan kelas tetapi memberi peluang kepada anda untuk bekerjasama dgn kawan-kawan anda.

    BalasPadam
  3. Saya dari wakil Ting. 3 WUM ada sedikit merasa terkilan atas sikap sambil lewa beberapa pelajar dan guru yang tidak mahu memberi kerjasama. Ini kerana orang lain yang bertungkus lumus memerah keringat ada sesetengah pihak tidak mahu beri kerjasama mahupun memberi sedikit wang untuk kos penghiasan kelas. Hal ini sama dengan perumpamaan 'lembu punya susu, sapi dapat nama'.Saya harap pihak yang berkenaan tidak akan mengulangi lagi kesalahan ini pada waktu akan datang. Terima kasih.

    BalasPadam
  4. wah wah cakap sedap mulut .............kitaorang nanti bayar lah ......dah la nk cat pun tk bincang dengan kita

    BalasPadam
  5. baik 2 kerana mulut badan binasa

    BalasPadam
  6. utk akaq2 n abg2 3um,korang kalo nk uat ap2,bgtwu la kt dax ptg,bile da jd cmny,korang twu nk slhkn dax 2utm..kalo korang bagitwu kt kte org mgkin kte org ley tlg korang..korang hias klaz xbgtwu,pztuh xpuaz aty ngn dax ptg..hope lpz ny,korang nk uat ap2,ckp ngn dax ptg keyh....................

    BalasPadam
  7. Pelajar2 2utm memang tidak memberi kerjasama dan hanya dapat nama shj!Bukan shj tidak memberi kerjasama untuk membersihkan kelas dan juga menambah sampah sarap kepada kelas kita!Walaupun begitu,kalian juga tidak memberi sumbangan & sokongan dan duit juga tak ada!Kalian tahu tak?! Kita telah memberi byk tenaga utk membersih dan menceriakan kelas dan kalian buat tak tahu shj!Sesungguhnya kita mestilah berkerjasama dan menjaga keceriaan & kebersihan kelas kita agar kita dapatlah kejohanan keceriaan kelas!Bak kata pepatah,bukit sama didaki,lurah sama dituruni.Harap adik2 boleh memberi kerjasama supaya dpt mengorak langkah ke arah kejohanan keceriaan!

    BalasPadam