Rabu, 29 April 2009

UCAPAN RIBUAN TERIMAKASIH KEPADA SEMUA GURU DAN PELAJAR

Saya sebagai wakil kepada Jawatankuasa Penyelenggaraan Bangunan, Keceriaan Sekolah dan Kemudahan Termasuk Air, Elektrik dan Tandas ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelajar dan guru tingkatan yang telah memberikan kerjasama dan komitmen yang tinggi dalam usaha mencapai tahap kebersihan dan keceriaan kelas yang tinggi. Oleh yang demikian selepas perbincangan dengan pihak pentadbir sekolah maka keputusan berikut telah diambil :-

1. papan kenyataan yang disediakan didalam kelas dibahagikan kepada dua iaitu sebelah kanan kelas dikendalikan oleh pelajar sesi pagi dan sebelah kiri dikendalikan oleh pelajar sesi petang. Ini untuk mengelakkan daripada berlaku sebarang permasalahan.

2. jika berlaku sebarang masalah ia hendaklah dilaporkan secara bertulis atau hantarkan email kepada pihak jawatankuasa di amirulabdullah03@yahoo.com.

3. penilaian papankenyataan akan dibuat berdasarkan kepada pembahagian kawasan dalam kelas tetapi untuk kebersihan ia melibatkan penilaian secara keseluruhan.

4. Jika berlaku sebarang kerosakan kepada kemudahan yang disediakan maka adalah menjadi tanggungjawab guru dan pelajar kelas tersebut membaikinya.

Sekian terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan